Friday 20 January 2012

~deNgarKan SuaRa~

assalamualaikum.....


Start cuti Chinese New Year da...best...at least xyah nk pk2 sal ape2 dh....sebelum cuti mcm2 yg jadi..rumah sewa ada gguan la..emosi xstabil la..hehe mcm2..tpi kan mcm mna pon keadaan....aku still suka wat hal aku...nk wt cmna...dh aku jenis cm 2...tapi aku agak terasa la jgk..bila ada kwn aku neh ckp aku jeles n iri hati sbb dia rapat dgn kwn2 yg len....kcian x...aku kdg2 cuma berckp apa yg aku rasa..tpi dia wat andaian cm 2 lak..mmg sebelum 2 aku ckp aku ney mcm terasing lam umh sewa 2...aku xrpt dgn sapa2 lam umh 2...sbb time aku ada mslah....aku xboleh nk cerita kt org...sbb 2 je...n trus ada andaian yg bukan2....


xpela...so start dri skrng..we have to respect everyone opinion including their private time n things....n beside, seriously kwan....aku xkisah pon kwan2 aku nk rapat dgn sapa2...dlu time sijil aku sangat2 rapat dgn Diana...best friend tu..apa2 nangis sma2...tpi klaw aku rasa nk nangis..tgk muka dia ja xjdi nk nangis...walawpun serapat 2 aku dgn dia...aku ttp duduk blik asing..duduk sorang2 n wat hal sendiri...klaw nk sembng ke nk berckp...aku lepak la blik dia..or dia lepak bilik aku...


so aku hrap sgt org sekeliling aku ney faham..apa yg aku wat 2 mesti sbb aku nk wat..n pantang aku klaw org hipokrit sbb nk jga hati org laen...jgn cm 2...klaw ada kita punya opinion..just say it loud...tpi bila aku wat cm 2..org lak xsuka aku...huhu...n jgn hipokrit sbb nk jga hti kwn2....jgn berlakon truk2...nnt org taw nnt org geram..hehhehe....nk wtpa nipu dri sendiri...jd diri sendiri dah la...ney x...setuju je dgn org sbb tkut nnt org nk kta apa......itu kan hak individu wahai kawan...


seriously post hari ney sbb aku nk luahkn apa yg aku rasa....bukan ada niat nk menyindir sesiapa...maafkan aku klaw ada org terasa dgn post aku neh...

No comments:

Post a Comment